خر تو خر

گروه در ایران......

رضا : سلام بکس (smiley)
چرا کسی جواب نمیده ؟
اوکی فهمیدم کسی نیست؟ بای (sad)


چند ثانیه بعد.

ساناز : پخخخخ


علی : سلام خانوم
حسین : سلام گلم
حامد : سلام عشقم
مهدی : سلام خوشگله
جعفر : سلامممم
اصغر : های خانومم
محمد : سلام ب روی ماهت
اشکان : سلام خوش اومدی
مهران : سسسسسﻻممم.
زهرا : سلام اجی
ساناز :س

دختر ندیده های بدبخت.... ߘՀ
mr ashkan: +18

 

ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮﮐﻼﺱ ﻧﻤﺮﻩ ﺧﻮﺏ ﻣﯿﺎﺭﯼ:
.
.
.
ﺍﮔﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺎﺷﯽ:
ﺍﻭﻟﯽ: ﺍﯾﻮﻝ
ﺩﻭﻣﯽ: ﺗﺒﺮﯾﮏ ﻣﯿﮕﻢ آجى
ﺳﻮﻣﯽ: ﺁﻓﺮﯾﻦ عسيسم
.
.
.
ﺍﮔﻪ ﭘﺴﺮ ﺑﺎﺷﯽ
ﺍﻭﻟﯽ: ﮐﻮﻧﯽ ﺍﺯ ﺭﻭﺩﺳﺖ ﮐﯽ ﻧﻮﺷﺘﯽ؟
ﺩﻭﻣﯽ: ﺣﺘﻤﺄ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﮐﻮﻥ ﺩﺍﺩﯼ !
ﺳﻮﻣﯽ: ﮐﺴﮑﺶ ﺑﺮﺍﭼﯽ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺮﺳﻮﻧﺪﯼ!
ﭼﻬﺎﺭﻣﯽ : ﺩﻫﻨﺘﻮ ﮔﺎﯾﯿﺪﻡ مادرجنده!


mr ashkan: امروز بچه همسایمونو دزدیدن کصافطای بی وجدان ، در ازای آزادیش یه صندوق گوجه وصدتانون خواستن …
هیچی دیگه خانوادهه دارن با نبود بچشون کنار میان !

))))))))))))))))))))
mr ashkan: +18

 

 


یه بنده خدایی با دوست دخترش زیرپتوبوده هیچ كاري نمیكرده دختره خسته میشه میگه: راستی من یه سوراخ دارما ،لره میگه: خدا بكشتت من میگم باد سرد از كجا میاد !

))))))))))))
mr ashkan: پیرمردی دیدم که با هفتاد سال سن و پنجاه سال زندگی مشترک هنوز همسرش را عزیزم، عسلم، خوشگلم صدا میکرد! خلوتی پیدا کردم و رازش را جویا شدم. گفت: ده سالست که اسمش را فراموش کردم بفهمه دهنم سرویسه...!


Last message received on 05/12 at 11:56 ب.ظ
mr ashkan: بسلامتی روزی که اسمم بیاد رو لب رفیقام...
پوزخند بزنن و با پشت دست اشکاشون رو پاک کنن و بگن: ههههیییییی!!!! کی فکرشو میکرد???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
این پورشه خریده و ما هنوز سوار پرایدیم
چیه ؟؟ فکر کردی می خوام بمیرم؟؟؟؟خودت بمیری .... مگه جای تو رو تنگ کردم ؟؟؟

عروس خانم برای بار سوم میپرسم،:

 


آیا وکیلم شما را با مهریه 14 قرص نان سنگک به عقد داماد درآورم؟
حاج آقا دوجعبه گوجه هم اضافه کن
صلوات بفرستید
ببلللله


Last message received on 05/12 at 11:58 ب.ظ
mr ashkan: گروه چت قزوینیا

سارا : سلام ...
سارا : کسی نیس ...؟
سارا : باشه بای .

اشکان : سلام من اومدم

اصغر : واااای ببین کی اومده
بهروز : سلااااام اشکی جونم
چنگیز : جووووون اشکان سلام سلام
جعفر : سلام نفسم کجا بودی؟
امير : سلام عشقم دادا خوش اومدى...




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: